Zuby, zubari a zubni protezy

Zuby, zubari a zubni protezy   

Zuby, zubari a zubni protezy
Nejvic se mi libi, ze vetsinou Ti, kteri maji od prirody zdrave a hezke zubynedokazi pochopit, proc je nekdo muze mit spatne ......
Ale tak je to vetsinou ve vsem, syty hladovemu neveri ....


Dobra tedy, chtel bych timto webikem povzbudit vsechny, kteri tedy nemaji tostesti a nemaji zuby jako perlicky. Nic se nedeje, muzete si je nechat vyrobit.Stoji to tak 300.000,-Kc, takze je to jen o penezich. Dulezite je, ze se to daresit! No nevim, jestli jsem potesil touto informaci uplne vsechny, ale i protakove, jako jsem ja mam dobrou informaci. Jde to poridit i levneji. Je jenotazka, pro kterou z variant se rozhodnete. Zuby muzete mit hezke i za mnohemmene.


Mozna bych mel napsat, aby jste se poradili se svym zubarem, ale to nemusibyt vzdy to nejlepsi reseni. Napriklad ma zubarka se mnou o takovych vecech mocmluvit nechtela. Tedy skoro vubec. Byl jsem pro ni zlaty dul. Nekdy jsem byl uni na stomatologii i 5-6 za mesic. Stale mne ty zuby bolely a trapily. Pokazdejsem platil penize a nebylo to malo. V kresle jsem pak vzdy jen poslouchal jaksi se sestrickou povida jak byla tam a tam, jak letela onam atd.. Podobne debatyprerusily jen kdyz zacaly nadavat na to, jak chteji doktory osidit a jaky je tenRath hrozny .....
Zkratka a dobre, jsem presvedceny, ze za kazdy bolavy zub byla rada. Take jsemsi jisty, ze mi ty zuby cele roky schvalne neopravovala tak, jak by mela, aby tobolelo stale a ja tam musel chodit platit a platit! Jen je skoda, ze se to neda dokazat !! Asi spousty zubaru a zubarek bymelo velke problemy .....


Jednou jsem se rozhodl, ze proste vyvinu takovy natlak, aby se mnou omoznostech, jak vymenit zuby promluvila na ferovku. Okamzite odpovedela: Vy byjste si jen povidal, ale za to ja nejsem placena..... Myslel jsem, ze ji umazuauto blatem, ale pak jsem se uklidnil a zacal hledat jine moznosti.
Byl jsem u nekolika dalsich zubaru, zubnich laborantu, na ruznych stomatologiicha dokonce i na zubni klinice. Informace byly ruzne, ale zaklad byl stejny. Resitse da vsechno. Kupodivu mne ani nenutili do nejakych drahych protez, ale celkemto slo. Nyni mam v puse takove ty nasazovaci. Ty Vam na poprve a pak kazde triroky udelaji zdarma. Neni to tedy to same jako mit vlastni zuby, ale je to omnoho lepsi nez jsem si myslel ze zacatku. V kazdem pripade je to podle mne tedymnohem lepsi nez chodit s proridlou dasni a culit se na nekoho se zavrenoupusou. Vypada to dobre, ale nadherne to, ze Vas ty zuby uz nikdy neboli.Nemuzou, nejsou zive! Kousat s nimi ale mohu normalne. Vlastne jim co pred tim.Omezovat se nemusim vubec. Mohu i orisky, mrkev, jablka a zkratka vsechno.Akorat se mi s tim trochu divne mluvi, ale nikdo to nepozna (tedy doufam). Je tojen o vnitrnim pocitu.


Tak abych to zbytecne nejak nerozvadel, jde o to, ze i kdyz mate se zubyvelke potize, tak je to vec, ktera jde resit za velmi prijatelnou cenu. Zeptejtese na moznosti na vice mistech, ale nejlepe by bylo, kdyby v miste Vasehobydliste byla nejaka stomatologicka klinika nebo klinika, jako je treba vOlomouci, kde se o Vas sice staraji studenti stomatologie, ale to je spis ilepe....


Uz jen to, ze jste zacali hledat tady, znamena, ze jste na dobre ceste ......Uz nyni hledate jine moznosti a kdo hleda ten najde ... Takze drzim palce, abyzuby nebyly to, co Vas ovlada, muci a obtezuje.


Jen tak mimochodem, letos jsem si nechal vytrhnout zub v BG .... Nebudu topopisovat, snad jen, ze jsem myslel, ze jsem v koncetraku ...... A jeste chteliza vytrzeni 90€ ....


Zubni pasty


Jak vlastne pouzivat zubni pastu? Kdyz uz si zakoupite kvalitni zubni pastu aocekavate slibovany efekt na zubech, nevyplachujte po cisteni zubu pastu z ust!


Za tak kratkou dobu ani ta nejkvalitnejsi pasta nestihne na zubech pusobit apozadovany efekt se tak nemuze projevit. Po vycisteni zubu tedy prebytecnoupastu pouze vyplivnete a usta jiz nevyplachujte, takto Vam na zubech totiz ulpitenky film, ktery muze dale pracovat. pred cistenim nebo behem dne pouzijteustni vodu.
Po jidle? Ne vzdy!


Rano si zuby cistime uz pred snidani. Vite proc? Behem jidla a piti totiz nazuby pusobi kysele potraviny (napriklad dzus, citron z caje atd), ktere zubynaleptaji“ a nase dobre minena snaha zuby pak vycistit skonci casto jejichnarusenim a poskozenim.


A to i tehdy, kdyz spravne pouzivame mekky zubni kartacek a cistime malymivibracnimi nebo stiravymi pohyby. Pokud si tedy zuby dokonale vycistime predsnidani a po snidani uz jen pouzijeme ustni vodu, udelame pro svuj zarivy usmevmnohem lepe.


Pokud se po vycisteni zubu chcete napit nebo neco snist, volte napoje apotraviny s umelymi sladidly. Neplati „jablko zuby vycisti“ ani“ „med nenicukr“! Cukr v nich obsazeny bakterie umi zpracovavat a tim zacina proceskazivosti. Lepe je po jidle zuby vycistit nebo pouzit zvykacku.
Bile jako snih


Zvykacky take obsahuji umela sladidla a navic po jidle zvysi produkci slin,takze jsou zuby prirozene omyvany a „cisteny“.


Pokud chcete mit zarivy usmev, rozhodne se neuchylujte k domacimbabickovskym radam“. Beleni zubu napriklad pomoci jedle sody ci citronu chrupnaopak poskodi! Chcete-li mit zoubky belejsi, sahnete po belici paste nebovyhledejte sluzby odbornika.