Tetovani, tetas, tatto, tatoo, percing

Tetovani na krasnych holkach
Tetovani, tetas, tatto, tatoo, percing  

V zivote bych se nenechal tetovat a nebo si dat do nosu krouzek. Myslim, zetetovani a piercing je neco hroznyho. Jedine co se mi libi je neco v pupiku a tojeste u nejake hezke holky.


Na druhou stranu si myslim, ze jsou tetovani (jako to napravo), diky kterymmuzete byt opravdu sexy ..... Mozna, kdybych si neco takoveho nechal udelat, takbych byl take tak krasny .....


Vsechny tyto veci je ale treba uzivat s mirou. Ja nevim jestli je to jen mujpocit, ale kdyz vidim na nejake holce tetovani, tak jsem presvedceny, ze jeprinejmensim ponekud lehci. No a asi nebudu daleko od pravdy, co? Klidne si tedbudte poboureni nebo spis pobourene, ale sahnete si mile devenky trochu dosvedomi ...
Asi na tetovani mi nejvic nevadi to tetovani, ale spis to, ze ho lide bud neumipouzivat, ze nemaji soudnost a kolikrat u toho snad vubec nepremysli.
Tetovani a piercing by melo byt neco, co podtrhne a zvyrazni krasu. Neco coproste dokonci dokonalost ducha i tela. Spoustu lidi si ale mysli, ze mohou mit100 kilo (hlavne holky) a tak se potetuji nebo si narvou neco do nosu a dooboci. Kolikrat se mi ani takovym lidem nechce podat ruka.


Jestli uz nekdo potrebuje neco mit, tak bych souhlasil s Henou nebo s necim, cose da odstranit. Co dokonce mam moc rad, tak to je malovani na telo nebo-libody-painting. To se mi fakt libi. Navic je to neco, za co se clovek pak nemusistydet v budoucnu. Takove malovani je proste kratkodobe. Clovek ma fotky napamatku a tim se pak da chlubit. To, ze ale clovek vypada jak chameleon a nemuzes tim nic delat, to je bida.


Ja vim, ze se to da jako nejak odstranit, ale vsak vite, neni to asi aniprijemne, ani levne a a nejspis asi ani uplne dokonale.
Trochu mne ale mate, kolik takovych lidi je ... Asi je to proste modasoucasnosti a tak nema smysl nekoho moralizovat. Je to proste Vas nazor a ja Vamho neberu. Jen jsem chtel vyjadrit svuj nazor. Mne se zase muze libit neco, copoburuje Vas.


No nic, svuj nazor jsem tedy velice strucne a mirne vyjadril a Vy si nechte tensvuj. Kdyz uz jste ale tetovani a piercingu propadli, tak alespon vyuzivejtesluzeb profesionalnich tetovacich a piercingovych salonu a nedelejte si samipullitry na predlokti. Zkratka a dobre, budte tedy, prosim Vas, soudni,premyslejte take trochu o budoucnosti a nic neprehanejte
.


 




PS: Asi jak starnu, nebo co, tak se mi trochu meni nazor .... Asi bych i nejaketo tetovani chtel mit .... No .... uvidime ......