Zasnuby a zasnoubeni

Zasnuby a zasnoubeni
Zasnuby a zasnoubeni   

Hodlate se zasnoubit? Zasnuby by mely byt jednou z nejkrasnejsich veci nasvete. Je to laska potvrzena krasnym prstynkem. Nepodcenujte je a s nicimnecekejte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vitejak jsem dopadl ja? Byli jsme spolu krasnych 10 let a rikali jsme jak se vezmemea tak. No a tesne pred Vanoci mne opustila. Nepomohlo nic. Nepomohl ani krasnyzasnubni prstynek ........ Vsechno bylo marne .....


Proto Vam chci timto rict, ze laska neceka a co se muze zdat vecne najednouzmizi jako para nad hrncem.


Mate-li tedy nekoho radi, dejte ji nebo mu to najevo. Vzdyt zasnubni prstynekneni takova vzacnost. Je to ale nadherny symbol a vec, ktera proste k lascepatri .......


Ja budu tento prstynek nosit vzdy u sebe at budu kdekoli. Budu doufat, zejednoho dne ji ho budu moci zase nabidnout a ona, ze si ho jednoho krasne dneode mne vezme. Jak se rika, Nadeje umira posledni ..................


Vlastne jeden zasnubni prstynek (mimochodem moc krasny) dostala uz pred sedmilety. Zasnoubeni tedy jsme. Pak dostala dalsi prstynek z ebenoveho dreva co jsemvyrezaval a take ho brala jako zasnubni .... Nyni ale na oba zapomnela a prijalatreti od jednoho bubenika. Kdyz jsem ten prstynek videl, tak jsem vubec nechapal..... vypada jak krouzek na slepici ........ Neco fakt strasneho ..... A ten odemne co je nahore vyfoceny si nevzala ............ Jsem z toho moc nestastny. Uzje to dva mesice a nic se nezmenilo ........


Zasnuby a zasnoubeni
Kdybych ji ten prstynek dal o dva mesice driv nez v ten den (2 dny predVanoci), tak by si ho jiste vzala a ted uz mohla byt svatba, kterou jsemplanoval na Valentyna ...... Misto toho mam ale jen oci pro plac a nedokazu se stim vyrovnat ........ Je mi moc lito, ze to tak dopadlo ............


Proto budte rozhodnejsi a na nic necekejte. Ja bych dal nyni snad i zivot, aby si vzala ten prstynek !!!!Jenze to by to pak zase nemelo cenu, protoze by mi to bylo k nicemu. Chci rict,ze bych dal cokoli za to, aby se ta chvile, kdy jsem sanci mel zase vratila.......... 
Drzim Vam palce a sobe take ..........


PS: Lasko nemuzes se preci zasnubovat s kazdym, kdo Ti da prstynek........... Jsi zasnoubena se mnou ....
Ode mne mas uz dokonce dva prstynky a jeden stale u mne na krku ..... Je jen proTebe ...... Rekni si o nej Kveti .... ......